Saturday, November 14, 2015

Denemeler

Cocuklu hayatimda gece yarisini coktan gecmis sayilan bir saatte, 21:45'de, bilgisayarimin basinda, calisma odamdayim. Bir yanimda bir kadeh sarabim, oteki yanimda eksik olmayan suyum. Hafif isik vuruyor yuzume koridordan. Aklimda bu ana eslik eden milyonlarca dusunce, ve ben beraberiz.

Yazmayi ozledim aslinda, ondandir burda oturusum, bir de kendimle basbasa kalmayi ozledim sanirim. Kendimle basbasa kalip sadece bir seyi sevdigim icin, istedigim icin yapabilmeyi.

Gecen gece ruyamda yaziyordum, hem de siir, cok eskiden oldugu gibi. Ay uyaninca unutacagim bunu dedim ama sonunda, keske unutmasam.

Hatirlamiyorum, ama kime dair oldugunu hatirliyorum. Ben seni cok ozledim diyordum, bazen burnumda tutuyorsun. Hele su satirilari yazarken, burnumda tutup gozlerimden damla olup akiyorsun.

Sanki gitsem Istanbul'a bulacagim seni, camda beklerken beni. Buzdolabinin ustundeki tencerede hep sevdigim kurabiyeler olacak. Kokusu geliyor burnuma su anda, sanki hic sonu gelmeyen bir masal gibi, sanki dun ordaymiscasina eminim, onlari nerde bulacagima. Sonra cay koyuyorsun yanina. Oturma odasina gelip masa basinda oturuyoruz. Oyle, sanki dun ordaydim, yarin da dizinin dibinde olacakmisimcasina. Ve hergun orda olsam bile, kapiyi calinca senin gozlerindeki sevinci goruyorum, yuzunle degil, gozbebeklerinle guluyorsun. Seni oyle cok zoluyorum ki!

Durup durup sana yaziyorum, yazmak dusunce aklima. Veda edemedigimden midir bilemem, ya da veda etmek istemememden mi. Veda benim gibi uzakta olanlar icin cok buyuk luks zaten.

Ve birden seneler oncesi canlaniyor gozlerim onunde. Sanki bu sabah olmus gibi. Elime bir salatalik veriyorsun, senin elinde de tava, tavada peynirli yumurta. Evde kosuyorum, sen de pesimde hadi bir lokma olsun ye diye. Sevgi simarikliyla kosturuyorum seni pesimden, biliyorum ya sevildigimi. Bir gun bile suphe duymadim ki sevginden.

Sonra seneler sonraya tasiyor dusuncelerim beni. Senin hastaligina. Cocuk gibi kucagimda yatisina, saclarini oksayisima. Senin sevgi simarikligina... Umarim bir gun bile tereddut etmedin sana olan sevdime dair.

Beyaz saclarini, gul yuzunu ozledim senin. Boyle sicacik bakisini, hiiii ay burcum diyisini, yuregini, ah o guzel yuregini ozledim senin.

Anneannem, Zekosum, ozledim, oyle bir ozledim ki hem de, burnumda tutuyor sana dair hersey. Sen gideli 3,5 seni son goreli 4 sene oldu...



No comments:

Post a Comment